warna kehidupan

warna kehidupan

Saturday, February 26, 2011

Assalamualaikum....
aku skrg tgh berperang dgn perasaan. x thu mcm mna utk diunggkapkan. apa yg aku boleh katakan ialah aku sgt rndu pd seseorang yag amat aku sygi. sdh sgt2 mngapa hbgn kmi boleh jd bgini. dlu aku sgt rapat dgn dia aku sgt mnja dgn dia. aku selalu b'gurau dgnnya. bilakah hbgn kmi akn pulih spt dlu. klu boleh diundurkan msa x igin aku lalui hari yg mnyebabkan aku dn dia b'gduh ari yg telah m'buatkan hubungan kmi m'jd renggang. adakah hubungan kmi akan pulih spt dlu? adakah kmi akn rpt spt dlu? aku sgt b'hrp agar hbgn aku dn dia pulih spt sedia kala spt dlu. dia adalah inspirasi aku shgga aku boleh b'ada pd thp nie. terus terang aku ktakn aku sgt rndu utk b'ckp dgnnya. rndu utk b'grau dgnnya. hrp2 masalh ini dpt pulih dgn cpt...
Ya Allah pulihkan la hbgn kami spt dlu jgn la pshkn kmi b'dua dn beri la kmi k'gmbiraan spt dlu...
miss u so much... 

2 comments:

  1. sabar ae syg... org kate perbalahan tu akan mgeratkan hubungan..lgipon aku pon dah byk kali lalui pe yg ko lalui skg ni... doa k.. insya'allah sume akan kembali seperti yg dulu... just chill k.. dont be sad.. kami sntiasa ada untuk kamu....

    ReplyDelete