warna kehidupan

warna kehidupan

Wednesday, September 29, 2010

dh siap dh satu forum...

Hari ini aku sudah menyiapkan satu lagi forum yang perlu aku buat. Mula-mula perasaan aku memang debar apabila nama aku dan ahli-ahli kumpulan aku dipanngil. Rasa macan nak tercabut je jantung ni. Hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan aku masa tu. Dah la x buat apa-apa persiapan pun. Latihan pun x buat sebab masing-masing sibuk dengan urusam masing. Bila nak buat perbincangan je da ja yang nk jumoa pensyarah la ada keja dekat makmal la nk pergi kem la macam2 la hal (sibuk la katakan). Akhirnya kami x jumpa langsung forum ni dh mcm forum secara spontan lak. Walaupun dh buat tapi rasa macam tidak puas hati macam nak wat sekali lagi je dh la jadi pengerusi ntah pape ntah aku cakap tadi bantai je pe yang terlintas dalam fikiran aku caca merba jadinya huhuhuhu.... Tapi pape pun dh buat dh forum dh selesai satu tugasan lepas nie dh pyh fikir lagi dh sal forum dh x pyh nk menghafal dh. kepada Cik Ester, saudara Najib dan Dr. Solehin (konon2 panel-panel jmptn hehehehe...) korang dh wt yg t'baik walaupn kita x pnh wt latihan... gud luck utk semua...

No comments:

Post a Comment